Styr på markedsføringen?

Hvis I har styr på markedsføringen, thumbs up! For det kan være svært at finde tiden og den rigtige strategi, det skaber ineffektivitet og et dårligt afkast. Få en seriøs marketing partner, som skaber resultater for jer.

Fokus på kundeadfærd og relationsmarkedsføring

Et godt marketing bureau skaber vækst, værdi og et større afkast på jeres kundeinvesteringer

Kender I det? I har et godt produkt, som er konkurrencedygtig på prisen og servicen. Det skaber massere af værdi, jeres kunder er meget tilfredse, men det går måske ikke så stærkt med salget. Det kan også være i har en virksomhed, som ikke formår at møde markedsvilkårene og skaber nok nytteværdi.

Uanset hvilken situation i står i med jeres virksomhed, kan vi hos Nordic Media hjælpe med effektiv og resultatorienteret markedsføring. I dag er markedsføringsfaget blevet mere avanceret og kræver større forarbejde samt præcision i eksekvering af den. Forbrugerne har fået et meget større udbud gennem butikker og internettet, som ændrer mønstrene for loyalitet og branding. Derudover har de sociale medier også fået en meget stor plads i forbrugernes daglige interaktion med virksomhederne. Det åbner op for helt nye muligheder, men skaber også udfordringer. Alle disse muligheder og udfordringer skal håndteres og dyrkes, for at kunne få større markedsandele i fremtiden.

Hos Nordic Media er vores filosofi baseret på relationsmarkedsføring, hvor forbrugeradfærden, loyaliteten, retentiongraden og ikke mindst værdiskabelsen er indenfor vores ekspertise og fokusområde. Vi kan hjælpe jer med at forbedre CLV (Customer Lifetime Value) gennem værdi markedsføring og hjælpe samt rådgive om alle aspekter af jeres markedsføring.

Det betaler sig at skabe værdi for jeres kunder.

Vores tilgang til et marketing samarbejde indeholder følgende punkter

  • - Kundens produkter og problemstilling
  • - Markedsanalyse
  • - Markedsføring og marketing miks
  • - Integreret kommunikationsplanlægning
  • - Konkurrenter og omverdenen
  • - Værdi analyse
  • - Segmentering og målgrupper
  • - Positionering og budskabsstrategi
  • - Målsætninger og budgettering
  • - Mediastrategi og planlægning
  • - Dybdegående handlingsplan
  • - Løbende evaluering

VIL I GERNE HØRE MERE OM ET MARKETING SAMARBEJDE?

Kontakt os nu