VI ELSKER AT SNAKKE
MED VORES KUNDER

Vi arbejder hver dag hos Nordic Media for at forbedre og yde en formidabel service overfor vores kunder. Hvis du har nogle spørgsmål, kan du både som kunde eller interesserede altid skrive eller ringe til os og snakke med en af vores venlige medarbejdere.

Ring til os på 71 99 18 02 mandag – fredag 09.00-17.00

NORDIC MEDIA SUPPORTCENTER

For at kunne imødekomme og hjælpe vores kunder samt at yde dem en god service, giver vi vores kunder adgang til vores supportcenter. Hver supportsag er tildelt en særlig supportid, som du kan anvende til at tracke, kommentere og følge processen online. Vi sørger for at gemme en total historik af dine supportsager, så du altid kan vende tilbage og kigge i dem eller kommentere på det. Vi garanterer et svar indenfor 24 timer i vores åbningstider. Akutte henvendelser der er driftsrelateret bliver besvaret indenfor 2 timer. En gyldig e-mail adresse er krævet.

OPRET EN SUPPORTSAG

Giv os venligst så mange detaljer som muligt, det vil hjælpe os med at give dig den mest optimale service. For at opdatere eller ændre en tidligere indsendt supportsag, venligst anvend knappen “Gå til supporcenter”. Vi vender tilbage i løbet af 24 timer.

FAQ

Hvordan bestiller jeg et produkt?

Du kan altid sende os en mail med dine oplysninger hvorefter du vil blive kontaktet. Hvis du føler et behov for et møde, kan du booke et uforpligtende møde, som giver dig mulighed for at se og snakke med de personer, der skal hjælpe dig med en del af din forretning.

Er der bindingsperiode på jeres produkter?

Vi har ingen bindingsperiode på vores produkter, da vi tror på et godt samarbejde bygger på kvalitet og tillid og ikke ved at give kunderne håndjern på. I tilfælde af, at man ønsker at indgå i en finansierings/leasingaftale på vores hardwareløsninger, kan der fremkomme månedlige afdrag til eksterne partnere over en periode på 24 måneder.

Hvad nu hvis jeg fortryder mit køb?

Du har altid 14 dages fortrydelsesret og der behøves ingen begrundelse for fortrydelsen. Du skal blot sende en mail.

Hvor lang er leveringstiden?

Vores ambition er at levere alle opgaver indenfor 3 uger fra ordreafgivelse. Det betyder også, at vi sigter efter at vores kunder er kørende hurtigst muligt. Der er dog mange faktorer der er afgørende for en smidig levering, hvilket bl.a. også stiller krav til de materialer vi efterspørger fra vores kunder samt hele processen omkring godkendelsen og opstart. Desuden kan der i travle perioder være længere leveringstid på vores opgaver. Du vil dog altid få en estimeret leveringstid, inden opgave start.

Hvorfor har i forskellige pakkeløsninger?

Hos Nordic Media vil vi meget gerne kunne tilbyde fleksible løsninger. Behovet er meget dynamisk hos vores kunder, hvorfor vi har valgt at tilbyde forskellige individuelle web- og hardwareløsninger i pakkemoduler. Der er ingen grund til at skyde gråspurve med kanoner.

Hvordan foregår betalingen?

Hos Nordic Media baserer vi vores løsninger primært på engangsbetalinger. Det betyder også, at du ikke skal betale for dyre licenser eller servicegebyrer løbende, men får en fair pakkepris, som er oplyst på vores hjemmeside. Du betaler når opgaven er påbegyndt. Hvis du ønsker hosting hos Nordic Media, betales et år forud på 1.895 kr ex moms. Der er ingen bindinger.

Hvad gør jeg hvis jeg skal have hjælp til noget?

Vi har support mandag-fredag mellem kl. 09.00-17.00. Vi besvarer henvendelser indenfor 24 timer pr. mail og akutte henvendelser indenfor 2 timer.

Hvad mener I med individuelle løsninger?

Vi leverer altid vores løsninger i tæt samarbejde med vores kunder og med udgangspunkt i deres forbrugere. Når Nordic Media skal udføre en opgave, vil vi altid begynde fra starten eller vælge et tema, som passer kundens visuelle identitet. Derefter laver vi tilpasninger og justeringer i forhold til de krav der bliver specificeret i opgaven. Med andre ord får du altid dit præg på slutresultatet.

Kan i integrere min webshop med andre services?

Vi har API services til en række kendte leverandører, som gør det nemmere for dig at administrere din løsninger. Vi kan bl.a. integrere din webshop med økonomisystemet E-conomic. Derudover kan vi også sørge for en automatiseret integration med fragtfirmaer som PostDanmark og GLS, så tracking og fragtlabels m.m. kan sendes og printes automatisk. Derudover har vi en del moduler til nyhedsbreve, bruger administration, multisprog på siderne og flere andre funktioner.

Hvad sker der helt konkret efter jeg har bestilt?

Du modtager et velkomstbrev hvor du kan læse om alle relevante spørgsmål omkring produktionen af din bestilling. Du bliver endvidere kontaktet af vores kundekonsulenter for videre dialog.

Dukker min side op på søgemaskinerne?

Vi sikrer os altid, at din side bliver bygget med de seneste værktøjer og kodninger. Derudover har vi en standard SEO pakke, som følger med alle vores webløsninger. Derfor er du godt rustet fra start af.

Skal jeg selv stå for opsætning af hardware i min butik?

Når du køber et markedsføringsprodukt hos Nordic Media, sørger vi altid for at opsætte og montere dit produkt. Der følger endvidere relevant markedsføringsmateriale i form animation, slides og andre tiltag, så dit produkt er færdigt fra a-å, når vi har leveret det til dig.

Hvordan er garantien på hardwaren?

Vi følger altid de gældende love og regler i Danmark. Desuden giver vi altid 24 måneders reklamationsret.

Hvorfor er skærm eller standerløsninger relevant for mig?

Hvis du i forvejen har en butik eller virksomhed, hvor der er noget kundetrafik er det en eminent mulighed for at skabe øget opmærksomhed omkring dine produkter, tilbuds og services. Mange gange vil digitale løsninger være bedre til at sende budskaber på en mere fleksibel og omkostnings effektiv måde.

Hvad er en applikation?

En applikation eller også kaldet app er et stykke software/program, som er designet til din tablet eller telefons operative system. Udover at en app kan installeres og anvendes både online/offline af dine kunder, vil man i de fleste tilfælde også bruge telefonens eksisterende funktioner som fx gps for at skabe øget værdi af brugen. Det skaber større loyalitet og forbruger relationer og er ikke mindst et kæmpe marked for forbrugerne.

Hvorfor er en applikation relevant for mig?

Flere og flere forbrugere vælger deres smartphones, når de søger efter nye produkter eller handler online. Det sætter helt nye standarder for online salg og kundeeksponering. Derfor er det også vigtigt, at jeres virksomhed er gearet til at følge med den nye udvikling. Vi kan bygge applikationer til iOS, Android og Windows.

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan altid ringe til os på 71 99 18 02 eller sende en mail til info@nordicmedia.dk

KOM I KONTAKT MED OS





Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Telefon (skal udfyldes)

Virksomhed

Please leave this field empty.