Den hurtige vej til større omsætning med dit AdWords Bureau i Kolding

Du har hørt om det, dine konkurrenter gør det – Det bør du også!

Hvis ikke i allerede bruger AdWords, så er det en god ide at komme i gang. Det kan også være i bruger det, men ikke synes det er så effektivt. Professionel sparring og strategi med Pay-per-Click (PPC) er afgørende for om du får værdi for dine penge.

AdWords er på kortsigt en af de stærkeste og billigste former for online markedsføring. En stor del af online markedet er i dag styret af Googles visninger. Det betyder også, at det ikke altid er det bedste match, den billigste løsning eller den bedste løsning, som får lov til at komme højt op i Googles søgeresultater. Det afhænger bl.a. af jeres SEO herunder søgeord, kvalitet og nogle andre parametre. Det kan du læse mere om under synlig SEO. Det afhænger også af jeres AdWords kampagner. NordicMedia som AdWords Bureau kan hjælpe dig med det!

Derfor bør I udover SEO, som er optimering af organiske søgninger, også have en balanceret marketingaktivitet omkring AdWords og PPC. Der kan være forskellige strategier og tilgange til AdWords, for at optimere udfaldet og effektiviteten af kampagnerne. Det handler ikke om eksponering for enhver pris, men strategisk eksponering på baggrund af en nøje udvalgt målgruppe og korrekte søgeord.

Effektiv AdWords kampagner sikrer jer større omsætning og bedre konkurrenceevne

Når vi opstiller PPC kampagner sikrer vi os altid, at vores kunders strategi og forretning er tænkt ind i aktiviteterne. Vi starter med en grundig analyse og vender vores online strategier med jer. For os handler det om, at skabe mere succes for vores kunder, så kommer resten af sig selv. Få mere trafik og flere konverteringer med det samme

Hvorfor vælge et AdWords Bureau? Vi opstiller, overvåger og tilpasser

Der er mange holdninger til PPC kampagner, men vores klare holdning er, at det i opstartsfasen til online markedsføring, er et godt værktøj at bruge koncentreret. Det er hurtigt, billigt og effektivt og det skaber trafik. På sigt bør det være et supplement og fokus skal ligges på andre områder for relation, branding og loyalitet. Det der gør AdWords interessant er nogle af de følgende punkter, som også er en del af vores professionelle håndtering af jeres kampagner.

Det er fleksibelt, skalerbart og målbart

Det kan styres og tilpasses til enhver tid og budgetterne håndteres efter behov. Man har fuld kontrol over hvor og hvor meget der skal bruges. Det justeres løbende i forhold til effektiviteten og den dynamiske markedsudvikling. Derudover er der mange gode værktøjer til analyse og måling af resultaterne, så afkastet kan dokumenteres.

Visninger er baseret på kampanger, målgrupper og søgeord

Der kan opstilles flere kampagner og indstilles præcist efter segmenter og kundegrupper, så det er relevante klik man betaler for. Derudover kan man ved at lave en grundig søgeordsanalyse nå ud til de potentielle kunder, som matcher søgninger med jeres produkter og services.

Konverteringssporing

Et af de helt afgørende parametre er, at man kan spore konverteringer der kommer fra betalte kampagner. Det sikrer en mere gennemsigtig markedsføring, så afkastet pr. lead / salg kan beregnes og effektiviseres. Det er selvfølgelig også en del af vores service, at vi laver løbende dybdegående rapporter omkring jeres kampagner.

Lad os tage en uforpligtigende snak om jeres muligheder

Få et tilbud